4 ugers feedback – FACEBOOK

Facebook er ikke bare for sjov! Facebook er ekstremt vigtigt for dig, der gerne vil have en succesfuld forretning eller blog (eller begge dele), for husker du at bruge Facebook kan det skaffe dig læssevis af trafik og nye kunder. Lær her hvordan!

Du ved det jo godt! De sociale medier er én af de vigtigste faktorer, når du gerne vil have enten flere kunder eller flere læsere – og Facebook er fortsat det absolut vigtigste sociale medie herhjemme.

Men det kan være så svært at få lagt nok på Facebook.

Èn ting er selvfølgelig ens egen, private profil –men skal den også bruges til at markedsføre din forretning? Og hvis du allerede har en særskilt side for din forretning, hvordan kommer du så i gang med rent faktisk at få den brugt?

Dét kan vores kursus “4 ugers feedback – FACEBOOK” give dig svaret på!

Sådan foregår kurset:

Hver uge gennem de 4 uger modtager du en mail, spækket med viden om, hvad er virker på Facebook: Værktøjer, baggrund og gode råd. Sammen med dette får du også ugens actionpunkter; altså ting, du skal prøve at tænke ind i dine opslag hen over ugen.

I løbet af ugen kan du så sende op til 4 af dine opslag til din mentor, som i dette tilfælde vil være indehaver og daglige leder af Netinspire.dk, Malene Fich Weischer.  Herefter giver hun dig feedback på dine opslag: Fortæller, hvad der virker og hvad, der kunne gøres bedre. Har du svært ved at finde på noget at skrive, kan du også tage fat i hende, og så vil hun hjælpe dig i gang og samtidig vise dig værktøjer til, hvordan du aldrig kommer til at mangle noget at skrive om igen!

Du får altså dét her ud af forløbet:

Formålet med forløbet er, at du bliver taget i hånden og får konkret feedback på DINE opslag. Ikke en masse generaliseret viden og overordnede råd (eller … dem får du også, men hér er det ikke nok at læse dem. De skal også bruges i praksis. Med det samme.) Du vil blive taget i hånden og du vil blive husket på, at der jo rent faktisk skal noget på siden for at holde den igang. Du vil også lære, hvad du kan lægge på, når du er løbet tør for ideer.

Efter forløbet har du:

◊ En plan for hvor meget, du skal lægge på facebook og hvornår det vil være bedst at lægge det på

◊ Værktøjer til at skabe opdateringer, som får masser af opmærksomhed

◊ Indblik i psykologien bag Facebook: Hvad får egentlig folk til at klikke og dele?

◊ Redskaber, du kan tage fat i, når du løber tør for idéer til at lægge noget på

◊ Fuldstændig styr på din Facebook-indsats

◊ Overblik over alle dine muligheder på Facebook og en konkret plan for dine næste skridt

knap-gaa-til-best

Hvordan foregår det?

Når du har købt og betalt forløbet modtager du den første mail fra din mentor. Hér skal du fortælle noget mere om dig selv og din forretning, samt dine ønsker ift Facebook. Hvad vil du gerne bruge din side/gruppe til?

Herefter vil du hver mandag igennem fire uger modtage en ny mail, spækket med viden og konkrete opgaver, som du skal skrive ind i den kommende uges opdateringer.

Hver uge kan du så sende op til 4 af dine opdateringer til Malene, som hun går igennem og kommer med konkret feedback på, så du kan rette til og få dem helt perfekte, inden du lægger dem på. – Eller du kan huske rådene til fremtidige opdateringer.

Hvad er prisen så for 4 uger med personlig feedback og rådgivning? Det er vel dyrt?

Nej, det er det ikke. Slet ikke, faktisk. 4 ugers feedback med fokus på FACEBOOK  OG med grundig personlig feedback OG med mulighed for løbende mailsparring koster faktisk kun 2.495 kr. + moms. Og det fedeste ved dette kursus er, at du MED GARANTI får udbytte af det. For vi arbejder konkret med DINE opdateringer, som du bagefter kan sætte direkte ind på DIN side eller gruppe, så du allerede fra første dag i kurset kan begynde at tiltrække både flere lsæere og flere kunder gennnem din Facebook-indsats.

knap-gaa-til-best

Hvem kan være med på forløbet?

Det kan alle. Også dig. Det er derfor, vi starter forløbet med en opgave, hvor du beskriver dig selv og hvad, du bruger Facebook til.

♥ Det kan være dig, der har butik eller salon og som gerne vil bruge Facebook til at kapre flere kunder

♥ Det kan være dig, der er behandler og godt vil trække flere potentielle kunder ind til din side

♥ Det kan være dig, der har (eller arbejder i) en virksomhed og ikke helt har knækket koden for, hvordan I skal bruge Facebook i hverdagen

♥ Det kan være dig, der er kunstner og som gerne vil brande dig via Facebook

♥ Det kan være dig, der er blogger og gerne vil trække mere trafik ind på din blog

… Og det kan helt sikkert også være mange andre end det. Vi ved, at alle vil kunne få et kæmpe udbytte af den meget personlige og konkrete feedback. For hvor tit får vi egentlig den form for feedback. Den ærlige og objektive af slagsen?

Hvem er det egentlig, der giver mig feedback?

Det gør Malene Fich Weischer, indehaver og daglig leder af Netinspire.dk. Med en uddannelse fra CBS i strategi og økonomi og en professionel journalistisk karriere fra hun var 15 år gammel, har hun en ganske unik baggrund, når det handler om online kommunikation og webtekst, der virker. Hun besidder nemlig både den journalistiske og den forretningsmæssige forståelse af en tekst.nb-pix-200

Malene har skrevet offline for en lang række af landets største medier, herunder Berlingske, Illustreret videnskabs Historie og Psykologi.

Samtidig har hun siden nettets spæde begyndelse arbejdet med journalistisk stof på nettet og har leveret online artikler til bl.a Ekstrabladet.dk, Femina.dk, Oestrogen.dk, BT.dk, Avisen.dk og TV2.dk, samt arbejdet med social media for brands som Q, Se og Hør, Psykologi og Tidens Kvinder. Hun er desuden forfatter til bogen ”Få mere SEO ind i hverdagen” og driver også bloggen hér på Netinspire.dk.

Hun har desuden arbejdet dels i Innovationsafdelingen og dels som digital chef hos Aller i en årrække og har været med til at udstikke strategien og online indsatsen for en lang række af Danmarks største mediebrands.

knap-gaa-til-best

Mere til dig: