Skal jeg skrive din blog for dig?

Skal jeg skrive din blog for dig?

Hvis du vil findes og ses på nettet, så er en blog efterhånden næsten uundværlig. – Og det er et fænomen, der kun kommer til at blive større og større de kommende år!

Med dine blogindlæg kan du nemlig ikke bare gøre Google og de andre søgemaskiner opmærksom på din tilstedeværelse, så du kan blive vist frem i deres søgeresultater –bloggen er også uovertruffen til at brande dig selv og/eller din virksomhed og dine produkter overfor dine kommende kunder, samt bygge vedvarende relationer til dine eksisterende kunder. Med både mere salg og mere mersalg til følge.

Men hvordan kommer du i gang med at blogge, hvis du har en masse på hjerte, men ikke er voldsomt god til at skrive. Eller måske bare ikke har tiden til det?

Mange af de professionelle, jeg møder i min hverdag, er sindsygt dygtige faglige og flere af dem er også ganske dygtige til at sætte ord sammen – det tager dem bare rigtig lang tid at få det godt, og alligevel bliver formuleringerne aldrig helt så gode, som de lød, da de tænkte dem inde i hovedet.

For nogen betyder det, at de bare dropper det hele og helt melder sig ud af online markedsførings-disciplinen. For de får alligevel ikke gjort noget ved det.

Men det er ærlig talt sjældent den bedste vej at gå.

Al markedsføring handler jo om at være dér, hvor kunderne er. Og kunderne er på nettet.

Derfor skal du også være det.

Derfor har jeg i dag en meget lang række af kunder, som har fagligheden indenfor deres felt 100% i orden – men som får mig til at skrive deres tanker ned og formulere dem ind i formfuldendte blogindlæg i deres navn.

At man er god til sit fagområde betyder nemlig ikke, at man automatisk også er god til at skrive om det.

Det er jeg til gengæld.

Dér er jeg faktisk én af Danmarks bedste og mest erfarne skribenter, og kombineret med min baggrund fra CBS og mit liv som selvstændig gennem flere år, har jeg tillige en ganske fintunet forretningsforståelse, der hjælper godt til, når jeg skal sætte mig ind i din stemme, din målgruppe og formålet med din blog.

Men jeg ved ikke ret meget om at være ingeniør, frisør, terapeut, boghandler etc. Derfor ville jeg aldrig kunne skrive dine blogindlæg uden fagligt input fra dig – og derfor er dine blogindlæg stadig dine. Det er bare mig, der fører pennen.

Vil du også gerne ind i kampen på nettet og vise dine kunder, hvad du står for?

kontakt mig her for et uforpligtende tilbud på at skrive din blog for dig eller se mine vejledende priser her.