Hjemmeside tjek

Hjemmesidetjek for online ninjas

Få gennemgået din hjemmeside af en professionel og få 5-15 siders rapport om, hvad du kan gøre endnu bedre.

Hjemmeside tjek

Hjemmesidetjek for online ninjas

Få gennemgået din hjemmeside af en professionel og få 5-15 siders rapport om, hvad du kan gøre endnu bedre.

Er din hjemmeside god nok?

 

Kommer du også nogle gange i tvivl om, hvor godt du egentlig har styr på din online markedsføring, når det kommer til stykket?

Altså…

Om din hjemmeside er skarp nok, om du får solgt dine ting ordentligt, om du fremstår professionelt nok?

Den slags.

Hvis du gør, er du ikke alene. Så er du faktisk medlem af en særlig klub, som alle, der arbejder med online markedsføring i en eller anden form også er med i. Nemlig den klub, hvor man engang imellem har brug for lige at få et par friske øjne på de ting, man laver.

Selv har jeg både en mentor og et par samarbejdspartnere, som jeg bruger til den slags.

Uden friske øjne og sparring på de ting, man laver, risikerer du nemlig gå i stå og bare lave mere af det samme.

Igen og igen.

Det du’r slet ikke, hvis du ikke sælger nok i forvejen.

Men det du’r heller ikke, hvis du er en succes – for hvis du bliver ved at gøre alt på samme måde, begynder folk at kede sig, og så finder de andre steder at købe.

Men problemet er jo, at en mentor ofte er meget dyr, og at de folk, man ellers har omkring sig, enten ikke ved nok om online markedsføring eller bare taler dig efter munden for ikke at være uhøflige.

Og så er du jo faktisk lige vidt.

Derfor har jeg udviklet ”Hjemmeside tjek til Online Ninjas”.

Hér gennemgår jeg din hjemmeside og evt. dit nyhedsbrevs-setup, og giver dig en ærlig tilbagemelding på, hvordan det hele fremstår og fungerer.

Med et hjemmesidetjek kigger vi bl.a. på:

  • Om din hjemmeside fremstår professionel og opdateret
  • Om dine links virker
  • Om dine billeder ser ordentlige ud
  • Om din side ser godt ud på både desktop, tablet og mobil
  • Om din forside fungerer og sender folk de rigtige steder hen
  • Om du får slået den rette stemning an, så folk får lyst til at købe hos dig
  • Om du henvender dig til de rigtige kunder
  • Om du får solgt varene/ydelserne/dig selv godt nok i dine tekster
  • Hvordan det står til med din SEO
  • Om du har de rigtige call-to-actions

Du får 5-15 siders rapport med gode råd, vejledninger og forslag …

Sagt med andre ord, så tjekker jeg, om alt er i orden – eller om du virkeligheden har en hjemmeside, der skræmmer folk væk i stedet for at lokke kunder til.

Men ikke nok med det.

Jeg laver nemlig også en rapport til dig, hvor du på et sted mellem 5-15 sider får beskrevet, hvad der evt. er af problemer på din side og dertil får forslag og anbefalinger til, hvad du skal arbejde med i det kommende halve år for at styrke din online forretning endnu mere.

"Jeg var egentlig meget godt tilfreds med min hjemmeside, men benyttede mig alligevel af Malenes tilbud om et tjek. Og det har jeg ikke fortrudt. Når jeg absolut syntes, at folk skulle kunne se alt på forsiden og have ca 30 klik-muligheder at vælge imellem, så skar Malene lige igennem.

Da det hovedsageligt er malerier, jeg vil præsentere, så foreslog hun selvfølgelig, at de skulle stå meget tydeligere frem, i stedet for at forvirre folk med alt muligt andet.

Hun kom med en række meget præcise forslag, og jeg gik straks i gang med det, der stod på sedlen. Og jeg må sige, at der skete lidt af en revolution. Nu håber jeg, at kunderne tager godt imod det. Jeg fortryder i hvert fald ikke det super gode tjek.”

Få sikker vejledning og ro i maven

Med sådan et ”Hjemmeside tjek for Online Ninjas” får du altså en grundig status på, hvordan det ser ud med din online indsats.

Om du gør det rigtige – eller om du er helt galt på den.

Det giver ro i maven, og det kan også hurtigt komme til at give penge på bundlinjen, for er der noget, der ikke spiller, ja, så fortæller jeg dig, hvad du kan gøre ved det.

Som Karen, der er fotograf og som er én af dem, jeg fortalte om min idé, sagde: 

Det er jo faktisk noget, man burde investere i et par gange om året for lige at sikre sig, at man er på rette spor med de ting, man laver.

Og ja! Det har hun helt ret i.

Det er præcis sådan, jeg tænker, hjemmesidetjekket skal bruges.

Det er for dig, der godt kan lide selv at arbejde med din online indsats, men som har brug for engang imellem lige at få en status på, om du stadig er på rette vej.

 

Hjemmesidetjekket er til dig, der … 

  • Selv har lavet din hjemmeside og godt vil vide, om den egentlig ser prof nok ud
  • Kan lide selv at skrive din tekster, men ikke er sikker på, at du gør det rigtigt
  • Har været på flere kurser i online markedsføring og er i fuld gang med at implementere tingene – men godt lige vil have et par friske øjne til at tjekke, at det hele kører, som det skal
  • Gerne vil have nye idéer til dit hjemmeside setup og dine muligheder for mersalg
  • Vil have endnu flere kunder og endnu mere indtjening fra din online del
  • Bare gerne vil vide, at alt det, du sender ud i verden, fremstår lækkert og gennemtænkt

Vil du også være sikker på, at du gør det rigtige?

Så slå til nu.

Et ”Hjemmeside tjek for Online Ninjas”koster kun kr. 1.495,- ex moms

Det er nogenlunde det samme som en god aften i byen, men du slipper for tømmermændene og kan til gengæld bruge al den viden, du får, til at gøre din online forretning stærkere, bedre og mere sælgende.

For de penge for du en grundig gennemgang af din hjemmeside, som jeg sender til dig indenfor 2 uger efter din bestilling. Du får en rapport med en gennemgang af de ting, du med fordel kan ændre. Og du får gode råd til, hvordan du kan ændre tingene – og i hvilken rækkefølge.

Du får altså både en status på din hjemmeside her og nu, du får anvisninger til, hvad du skal arbejde med det næste halve års tid, og du får ro i maven, fordi du ved, at der er styr på det og du arbejder med det rigtige – og på den rigtige måde.

 

”Tusind tak for din respons, den er både omhyggelig, omfattende og anvendelig. Du har virkelig været hele turen rundt.”
"Det er spændende læsning med mange gode betragtninger, som jeg vil arbejde videre med.”