SEO-analyse

SEO-analyse

Virker din SEO indsats?

Få styr på din SEO med en SEO-analyse

Hvad enten du skal i gang med at arbejde med SEO eller du har været i gang i et stykke tid, kan det være svært at finde ud af, om indsatsen overhovedet har nogen effekt.

Selvfølgelig kan du google dig selv og se, hvordan du kommer frem på forskellige søgeord, men det er langt fra altid, at du kan regne med resultatet, fordi Google jo tilpasser sin visninger til dig – og da du ofte besøger din egen hjemmeside, vil den sikkert blive vist højere oppe i søgeresultaterne hos dig end hos andre.

Det er jo heller ikke altid, at man bare stryger op som nummer 1 på Google – tit kan rejsen tage tid, og her kan det også være rigtig rart at kunne følge med i, om man rykker op i placeringerne – eller om man rykker ned.

Endelig er det jo aldrig til at vide, hvilke søgeord Google reelt viser dig frem på. Det er jo ikke kun på dem, som du bevidst har optimeret på – og måske ligger guldet for dig i nogle af de ord, du slet ikke var opmærksom på, at du blev vist frem på?

Alt det får du styr på med en SEO-analyse fra Netinspire.

turquoise-2083986_1280-e1659777650463

Hvad indeholder en SEO-analyse?

Med en SEO-analyse får du overblik over, hvordan det går med din SEO-indsats. – Og er du helt ny med SEO får du at vide, hvor det er smartest at starte.

Du får:

Gennemgangen foregår på video, som er lavet specifikt til dig, og som du får tilsendt indenfor en uge efter du har bestilt din SEO-analyse. Derudover vil du modtage anbefalinger på mails, samt excelark med samtlige dine placeringer.

Hvem er SEO-analysen især god for?

SEO-analysen er et værktøj, der især er god til dig, der er soloselvstændig, startup eller har en mindre virksomhed og ikke er vant til at arbejde i de store, teknisk tunge (og til tider dyre) SEO programmer.

SEO-analysen fra Netinspire er holdt i et sprog, hvor alle kan være med – og hvor der især er fokus på de indsatser, du selv kan lave.

Med andre ord får du med SEO-analysen et uundværligt overblik over dine nuværende Google-placeringer, samt anbefalinger til, hvordan du bedst arbejder videre herfra. 

Hop med på nyhedsbrevet og få 21 tips til, hvordan du kan sætte gang i dit online salg