Skrivekursus og mentorforløb

Online tekstforfatter

12 ugers skrivekursus og mentorforløb til dig, der vil give konkurrenterne baghjul!

Du vil gerne sælge mere med din hjemmeside.

Du ved også, hvordan du gør:

Du skal have skrevet alle de knaldgode tekster, som gør forskellen på, om du får succes med din online forretning eller ej. De tekster, der viser kunderne hvem du er, sælger din produkter og gør en forskel.

Du får det bare ikke gjort.

Virker det bekendt?

Så læs med her!

På Online Tekstforfatter forløbet får du nemlig gjort det!

Deadlines, sparring og personlig feedback!

Du vil få produceret de tekster, du har brug for på din hjemmeside for at få den succes, du ønsker – om det så er kursusbeskrivelser, seotekster, klummer, guides, blogindlæg osv.

Du får skrevet minimum 12 velfungerende, skarpe og sælgende tekster af den slags, som kommer til at gøre en KÆMPE forskel for din forretning.

Og jeg ved, at du får dem afleveret, for du får deadlines for dine tekster – og jeg følger op på dem.

Du får altså ikke lov til bare at hænge alene i cyberspace. Jeg er med hele vejen, støtter dig, svarer på spørgsmål og sørger for at du hele tiden holder snuden i sporet.

For selvom du selvfølgelig også får en masse ny viden undervejs, så er det primære fokus på at eksekvere. På at få tingene gjort.

Derfor får du mig som mentor, og udover at undervise dig, inspirere dig, holde dig til ilden, lægge planer med dig og sætte deadlines for dine afleveringer – så følger jeg også op på de ting, du laver, og giver dig sparring og feedback.

Med forløbet får du altså en unik mulighed for at have én på sidelinjen, som hjælper dig med at få leveret varen.

For ærlig talt: Du kan drukne dig selv i online kurser og ny viden, men hvis du aldrig får sat dig ned og brugt de ting, du lærer, så kan det være lige meget.

Så her på forløbet handler det nemlig om at få tingene gjort!

Jeg vil love dig, at det bliver sjovt! Og jeg vil også godt love dig, at når du først begynder at se resultaterne af din indsats, så får du helt sikkert lyst til at skrive endnu mere.

 ♦ Hold 2 starter 3. september 2018. Tilmeldingen er åben NU!  ♦

Er du klar til at din business skal rykke?

  • Skrivekurset er lavet til dig, der gerne vil bruge din hjemmeside mere aktivt til at brande både dig selv, dine ydelser og produkter, samt din viden.
  • Til dig, der godt er klar over, at det er vigtigt med en aktiv og velfungerende hjemmeside, hvis du skal have nye kunder i butikken –  men har svært ved at finde tiden til at få gjort noget ved det.
  • Til dig, der allerede arbejder med online markedsføring, men er i tvivl om dine tekster er stærke nok og om du i det hele taget griber det an på den rigtige måde.
  • Til dig, der har købt masser af online kurser, men som har svært ved at komme i gang med dem og få brugt det, du lærer
  • Til dig, der arbejder med rådgivning, hvor det er dig og din viden, der er i centrum, og det derfor er vigtigt at få fortalt folk, hvad du kan.
  • Til dig der (som så mange andre) simpelthen bare arbejder bedst med en deadline!

Sådan foregår skrivekurset

Først og fremmest et det et skrivekursus, der kører med små hold.

Der kan kun være 5 deltagere på et forløb. Ikke flere.

Der skal nemlig være god tid til at give personlig sparring til alle deltagerne og arbejdet målrettet med hver enkelt.

Så max 5!

Der er lukket for tilmelding til Hold 1.

Hold 2 starter op i september. Tilmeld dig nyhedsbrevet her – så får du besked, når tilmeldingen åbner op.

Vi starter mandag 3. september kl. 10.00 med en livesession i vores lukkede facebook gruppe. Her vil der være mulighed for at møde hinanden og jeg vil samtidig give jer en grundig introduktion til både hele forløbet og til online markedsføring i det hele taget.

I den efterfølgende uge vil vi tage en 60 minutters personlig samtale, enten på mit kontor i Holbæk eller via Skype. Her lægger vi sammen en personlig plan for dit forløb: Hvilke tekster skal du skrive, hvornår skal de afleveres og hvad skal fokus for dem være.

Herefter starter selve 12-ugers forløbet:

Online skrivekurset er delt op i tre temaer, som hver indeholder 4 moduler. Temaerne er:

1: Henvender du dig til de rigtige?

2: Skriv, så det sælger og ses!

3: Få endnu flere kunder i butikken!

Hvert tema skydes i gang med en livesession i den lukkede facebook gruppe, hvor du og de andre deltagere i forløbet får en introduktion til temaet, samt får mulighed for at stille spørgsmål, hvis der er noget, I brænder inde med. Derudover vil du være i løbende kontakt med mig gennem hele forløbet, hvor du dels får personlig feedback på de tekster, du skriver og dels har mulighed for løbende at stille mig spørgsmål, både på mail og i den lukkede facebookgruppe.

Hver mandag kl. 11.00 bliver der åbnet op for ugens modul, som vil være en kombination af teori, praktiske opgaver og idéer til, hvor og hvordan du kan gå endnu dybere ned i emnet, hvis du ønsker det.

Sideløbende med disse moduler vil du hver uge have aflevering af en tekst, jf. den aftale vi lavede på vores indledende møde, og den vil du få personlig feedback på, så du er sikker på, at den er 100% i orden!

Skrivekursus i 12 moduler:

TEMA 1: HENVENDER DU DIG TIL DE RIGTIGE?


Modul 1: Find din målgruppe (og dig selv)

I det første modul skal vi se på, hvem der egentlig er din målgruppe, men før vi kan gøre det, skal vi se på, hvem du egentlig er som brand, hvad du udstråler og hvad, du gerne vil sælge.

Hvad er det for nogle produkter, der vil give mening for dig at have på hylden – og hvem vil det give mening at sælge dem til?

En af de store fejl, som mange laver, er at tro at kunderne ved mere end de gør og at de ligner dig selv. Men det gør de desværre sjældent. Hvem dine kunder er, finder vi ud af i løbet af dette modul.

Modul 2: Kundetyper –  hvad trigger DINE kunder til at købe?

Selv inden for en veldefineret målgruppe findes der mange forskellige kundetyper. Nogle ønsker f.eks at købe noget, alene fordi det ser nyt og spændende ud, mens andre udelukkende køber noget, de har undersøgt både på tværs og på langs og i meget lang tid.

Det er med andre ord forskellige ting, der trigger os til køb, og i dette modul lærer du, hvad der trigger netop dine kunder!

Det er vigtig viden, når du skriver, for når du sælger online produkter kan du ikke stå ansigt til ansigt med kunden og mærke efter, hvor de er. Det skal du vide på forhånd.

Modul 3: Kunderejse og funnels – en kunde er ikke bare en kunde mere.

I den klassiske markedsføring handlede det lidt groft sagt om at råbe sit budskab ud til så mange som muligt, så de skyndte sig ned i butikken og foretog deres køb. Det var altså meget en envejsdialog. Sådan er det ikke mere.

Kunderne kommer mange forskellige steder fra, og nogle aner ikke hvem du er, mens andre stort set er klar til at købe, når de klikker ind på din hjemmeside. Plus der er alle dine tidligere kunder, der måske kunne tænkes at købe igen – eller måske anbefale dig til deres venner.

Du skal rumme dem alle, og du skal være bevidst om den rejse en kunde er på, så du ikke taber nogen undervejs. Hvordan du sørger for dette, lærer du her i modul 3.


Modul 4: Sælger du det rigtige til dine kunder?

I dette modul skal vi se nærmere på de ting, du sælger. Rammer de rigtigt i forhold til dine kunder?

Du kommer til at høre om kundens motivation til at købe hos dig og du vil lære, hvad det egentlig er, kunden køber. For det er sjældent det fysiske og konkrete produkt, der tiltrækker mest, når det kommer til stykket.

Du vil komme til at lære, hvor du kan finde ud af, hvad dine kunder egentlig tænker, ønsker og drømmer om, og sammen ser vi på hvordan dine produkter kan skrues sammen og præsenteres, så de taler lige ind i disse drømme.

TEMA: SKRIV, SÅ DET SÆLGER OG SES

Modul 5: Sådan opbygger du en tekst, folk gider at læse (inkl. skrive-skabeloner)

Tekster er forskellige. En pressemeddelelse skal ikke kunne det samme som et blogindlæg, der igen ikke skal kunne det samme som en produkttekst eller en SEO-tekst. Og nogle gange falder det hele så sammen alligevel.

I dette modul skal vi taler om formålet med de forskellige tekster og om, hvordan du opbygger en tekst, som folk rent faktisk gider at læse. Hvilke triggere kan du bruge for at få folk til at hænge på hele vejen gennem teksten – og skal de overhovedet læse hele teksten?

Dertil får du en række skabeloner til opbygning af tekster, som du kan trække frem af skuffen hver gang, du skal skrive noget og på den måde være sikker på, at dine tekster sidder i skabet – hver gang!

Modul 6: Den optimale overskrift / emnelinje

Dine overskrifter må du aldrig sjuske med! Det er dem, der trækker fok ind på din side. Dem, der vækker folks nysgerrighed. Dem, som hiver folk ind via Google/SEO – og hvis du skriver nyhedsbreve, er det også din emnelinje, der afgør, om folk vælger at åbne nyhedsbrevet eller ej.

I dette modul lærer du, hvordan du skruer den optimale overskrift eller emnelinje sammen. Den overskrift, der gør, at folk klikker ind og læser videre om alt det, du gerne vil fortælle; herunder selvfølgelig dine ydelser og dine produkter.

Modul 7: Social Proof

Hvorfor er der så mange, der bruger testimonials og anmeldelser på deres sider, og hvorfor kører så mange med særlige priser for de hurtige?

Det hele handler om det, der kaldes Social Proof, nemlig vores behov for at få bekræftet vores valg af andre. Når du sælger ting på nettet, kan du ikke skabe tryghed for kunden ved at vise en fin butik eller ved at de kan tale med dig face-to-face, så i stedet må du skabe tryghed på en anden måde.

Hvordan du kan skabe den tryghed, der gør, at din kunde gerne vil købe hos dig- og hvordan du via dine tekster og dit indhold kan forventningsafstemme med din kunde, så de også bliver glade for dét, de har købt og gerne vil anbefale dig til andre, lærer du her!

Modul 8: Site-flow og call-to-actions

I dette modul handler det ikke så meget om dét, du skriver, men mere om, hvordan du får sat det op på din hjemmeside.

Du skal betragte din hjemmeside som en slags tragt, der skal lede kunderne de rigtige steder hen, så vi kommer ikke udenom at kigge på opbygningen af din side. Men derudover kommer du også til at arbejde med brugen af call-to-actions. Hvad virker og hvorfor – og hvor er det egentlig bedst at sende din kunder hen? (og nej, det er ikke altid til shoppen).

TEMA: FÅ ENDNU FLERE KUNDER I BUTIKKEN

Modul 9: Skriv målrettet med strategisk blogging

Strategisk blogging behøver ikke at handle om at have en blog. Men det handler om at skabe en kontinuerlig strøm af målrettet indhold, der brander din virksomhed eller dig, og får dig til at sælge mere. I dette modul lærer du, hvordan du arbejder med strategisk blogging.

Du vil få en række planlægningsredskaber og du vil lære, hvordan du griber skrivningen af, når du skriver med et strategisk syn for øje.

Det er nemlig meget anderledes end når du f.eks skriver et hurtigt blogindlæg, og netop denne forskel kan betyde alverden for din forretning på den lidt længere bane.

Modul 10: Spred dit budskab på de sociale medier

Facebook. Snapchat. Instagram. Linkedin. Pinterest. De sociale medier er efterhånden helt og aldeles nødvendige, når du skal have dit budskab ud i verden. Men hvordan kan du være til stede på alle platformene – og skal du overhovedet det?

I dette modul lærer du at udvælge hvilke platforme, der er de vigtigste for dig, go du lærer at prioritere din indsats. Derudover lærer du, hvordan du skriver opslag, som folk får lyst til at reagere på, og du lærer en række redskaber at kende, som gør de løbende opdateringer meget nemmere at håndtere!

Modul 11: Nyhedsbreve – den direkte vej til dine kunders opmærksomhed

Nyhedsbreve behøver overhovedet ikke at handle om nyheder. Derimod er de en eminent mulighed for at huske dine kunder på, at du er der – og for at nye og kommende kunder kan lære dig bedre at kende.

I dette modul skal det derfor handle om nyhedsbreve. Med den nye persondataforordning er der kommet nye regler på området, og dem lærer du selvfølgelig at kende her.

Du lærer også flere af de forskellige nyhedsbrevs-systemer at kende og sammen finder vi ud af, hvad der vil være den bedste løsning for dig. Samtidig lærer du, hvordan du bygger et godt nyhedsbrev op, ligesom du får et inspirationsboost i form af en masse eksempler på nyhedsbreve fra den virkelige verden!

Modul 12: Tænk SEO ind i teksten

Dette er det sidste modul i forkøbet, og har du overholdt dine deadlines, står du nu med 11-12 færdige tekster til din hjemmeside. Dem skal du nu tænke SEO ind i.

Grunden til, at vi først tager fat i SEO nu er, at du skal lære, hvordan du bruger det i praksis. Det er nemlig langt fra alle tekster, du skal SEO optimere, og desuden er SEO arbejdet en ongoing proces, så du kan ligeså godt vænne dig til, at du man sjældent er HELT færdig med en tekst. Der vil altid være ting, der løbende skal forbedres; i hvert fald når man taler om SEO og om at beholde en placering i søgeresultaterne. Hvordan du gør det, hvordan du arbejder med det såkaldte onsite SEO og hvordan du kan følge med i resultaterne af din indsats, lærer du i dette modul.

Når du er færdig med modulerne…

I ugen efter det sidste modul holder vi endnu en personlig 60 minutters samtale, hvor vi samler op på forløbet og sammen lægger en slagplan for tiden efter kurset, som du kan følge videre frem.

Hele det samlede beløb består altså af:

  • Live session på facebook med introduktion til både forløbet og til online markedsføring generelt.
  • 60 minutters indledende personlig samtale over Skype eller i Holbæk
  • Personlig plan for de tekster, du skal skrive igennem forløbet med tidsrammer og deadlines for teksterne
  • Personlig feedback på op til 12 tekster
  • 3 x livesessions om temaerne samt løbende Q&A i facebook gruppen
  • 12 online kursusmoduler med opgaver, modeller og arbejdsark
  • Opfølgende personlig samtale, 60 minutter via Skype eller i Holbæk
  • Lukket facebook gruppe med kontinuerlig mulighed for sparring med andre, motivation, indspark og nyheder.

OM DIN MENTOR

 Jeg hedder Malene Fich Weischer, og det er mig, der kommer til at være din mentor.

Jeg har arbejdet med indhold det meste af sit liv: Som journalist, for bl.a. Berlingske, Femina, BT, TV2.dk, som redaktør for flere af landets største magasiner og senest som Digital chef hos Aller Medier.

Jeg har desuden arbejdet med kommercielt indhold som f.eks pressemeddelelser, SEO og salgstekster, samt med digital produktudvikling og undervisning.

I dag er jeg ejer af online markedsførings virksomheden Netinspire.dk, samt partner i Blog Bureauet, der leverer webindhold til virksomheder. Dertil er jeg fast underviser på Holbæk Kommunes iværksætterforløb, samt fast rådgiver i Holbæk Erhvervsforums rådgivningscafé.

Desuden har jeg hjulpet adskillige nystartede iværksættere og mindre virksomheder med at få greb om alle deres muligheder på nettet og med at få prioriteret deres indsats og skabt overblik – og jeg hjælper også meget gerne dig!

Skrivekursus: Praktisk info

 ♦ Hold 2 starter 3. september 2018. Tilmeldingen er åben NU!  ♦

Kursusstart for Hold 2: mandag 3. september 2018

Antal deltagere: Max 5 på holdet

Pris:

Early bird (bestil inden 15. august 2018): 9.995 kr., som du kan betale i 1, 6 eller 12 rater uden merbetaling.

Ved 6 rater: 1.666 kr + moms pr måned

Ved 12 rater: 833 kr. + moms pr måned

Bestilles efter 15. august er prisen 12.295 kr.

 

Hvis du har spørgsmål til forløbet, er du altid velkommen til at kontakte mig på malene@netinspire.dk

Spørgsmål og svar til Online Tekstforfatter forløbet

Skal man være god til at skrive for at kunne være med?

Og nej, det behøver du ikke. Der er altid nogen, som har nemt ved at skrive, og nogen, som har sværere ved det, men ALLE kan lære det. Også dig. Og her på dette forløb går du i parløb med mig, så vi starter lige dér, hvor du er – og klæder dig på, på præcist den måde, DU har behov for at blive klædt på.

Det er faktisk præcis derfor, jeg ikke har lavet forløbet som et rent online kursus.

Med et rent online kursus kan du aldrig være sikker på at ramme alle; du kan kun skyde med spredehagl. Men på dette forløb, hvor der er så meget personlig sparring med, er du sikker på, at den feedback du får, de planer du får og den undervisning du modtager, er rettet præcist mod dig og dér, hvor DU er.

Jeg overvejer at tilmelde mig dit forløb, men jeg er faktisk i tvivl om, hvad jeg skal skrive om. Jeg ved, at jeg skal skrive til min hjemmeside, men jeg ved bare ikke hvad. Er det noget man lærer på dit forløb?

Det er lige præcis én af de ting, du lærer på forløbet.

Du får en masse undervisning, tips og inspiration til, hvor du kan finde idéer til nyt indhold til din hjemmeside, men du får faktisk mere end det:

Igennem forløbet har du nemlig også flere personlige sparringer sammen med mig, og dem skal vi bl.a. bruge på at lave en plan for DIT indhold. Både det, du skal lave undervejs i forløbet og dét, du skal arbejde med senere hen.

Så allerede mens du er i gang med forløbet, vil din hjerne lære, hvordan den tuner sig ind på at få nye idéer, hvilken type indhold, der vil passe til netop DIN hjemmeside og forretning, og du vil også lære, hvad du skal stille op med alle de idéer, du kommer til få. Oven i det laver vi sammen en plan for fremtidigt indhold, så du heller ikke fremover behøver at være i tvivl om, hvad du skal skrive om, og hvordan du skal skrive det!

Jeg er rigtig nysgerrig på, hvad jeg får ud af dit forløb – altså helt ned til kroner og ører. Kan jeg forvente at tjene mere, når jeg er færdig med det?

På kurset kommer du til at lære, hvordan du får en optimeret og gennemarbejdet hjemmeside, der kan skabe et solidt fundament for en god online indtjening. Det er RIGTIG mange penge værd. Men jeg kunne aldrig finde på at sætte en fast værdi på, for hånden på hjertet: Det kommer helt an på, om du bruger de ting, du lærer.

Du kommer til at lære alle de tricks, der skal til, for at bygge en online forretning op. Du lærer de værktøjer, der skal på banen, når du vil sælge med dine tekster – og du lærer at skelne imellem hvad, det kan betale sig for dig at bruge tid på, og hvad du hellere bare skal droppe.

Igennem de 12 uger, forløbet varer, er jeg der og sørger for, at du får noget rigtigt fedt indhold på din hjemmeside. Men skal du for alvor have gang i en online forretning, så er det ikke nok med det. Så skal du også blive ved med at bruge de ting, du har lært. Men gør du så til gengæld det, så vil jeg også love dig, at pengene for kurset nok skal komme rigeligt igen!

Kommer der også et Online Tekstforfatter - Hold 2?

Det vil jeg ikke udelukke, for der har været rigtig god interesse for det her. Men der er ikke planlagt noget endnu, og jeg tør ikke garantere det. Så lad være med at regne med noget 🙂

Kan man betale i rater?

Ja, du kan selv vælge, om du vil betale kurset i 1, 6 eller 12 rater. Og bare rolig, der ryger ikke renter på eller noget. Prisen er den samme, lige meget om du deler den op eller ej.

Hvad gør man, hvis man kommer bagefter

Så finder vi ud af det sammen. Når vi mødes første gang og planlægger dine afleveringer, vil jeg opfordre dig til at skifte lidt mellem korte og lange tekster, så du ikke løber sur i det hele. Samtidig er der også stor forskel på, hvor lang tid det tager at skrive en artikel, og det tager vi selvfølgelig også hensyn til i planlægningen.

Jeg har tidligere købt flere online kurser, som jeg aldrig rigtig har fået brugt. Hvordan er dette kursus anderledes?

Online Tekstforfatter forløbet er anderledes end almindelige online kurser, fordi jeg er så meget med inde over, som jeg er. Så selvom undervisningsmodulerne foregår ondline, så kører resten af kurset som en personlig sparring, hvor du får masser af personlig kontakt og feedback. Grunden til dette er, at dette kursus har fokus på levering. Jeg møder alt for tit mennesker (mig selv inklusive), der har købt en masse online kurser, men som ikke er kommet i gang med dem – eller ikke er kommet i gang med at bruge den viden, de har fået. Det gør vi op med her. Hér får du mulighed for at bruge alle de ting, du har lært tidligere, du får ny viden tilpasset dit eget niveau og du får mig som redaktør, så du kan sparre tekster med mig. Endelig får du deadlines, så du har en ekstra motivator til at få tingene gjort. Nu.

Hjælper du mig, hvis jeg synes det er virkelig svært? Eller er det bare endnu et upersonligt online forløb (dem har jeg nemlig prøvet, og det får jeg ikke en skid ud af)

Ha ha, ja, jeg hjælper dig, hvis du kører fast. Det er hele pointen med forløbet: At du IKKE bliver overladt til dig selv, men at vi sammen får skudt bolden i mål!

Jeg kommer til at være med på sidelinjen hele vejen gennem forløbet. Du får feedback fra mig, sparring, gode råd, opmuntrende ord og lettere spark bagi, hvis der er behov for det.

Hvad siger andre om mig?

Skriveforløbet var en sand åbenbaring og øjenåbner. Dygtige Malenes engagement gav et fantastisk pust,  mine hjernevindinger  blev i den grad støvet af!

Det er den bedste investering jeg har gjort i mig selv i forbindelse med min spirende aktivitet. Med skriveforløbet har jeg fået vigtige redskaber, som jeg glæder mig  til at blive bedre til at bruge.

Hanna Lind, aromaterapeutwww.Fransk-aromaterapi.dk

Jeg havde helt mistet pusten, da jeg fandt Malene! Derfor var det fuldstændig uvurderligt for mig at sidde foran hende med min spirende drøm i hænderne og få lov at fremlægge mine ideer, usikkerheder og kreative kaos. Malene så lynhurtigt meningen i galskaben, fjernede støjen og satte projektørlys på næste skridt – ud fra en balance mellem ufravigelig realisme, erfaring og respekt for min vision. Every dreamer needs a Malene : )

Maria, coach

Malene, det var så godt i dag. Jeg er så glad for din sikre navigering, i idé kaos af muligheder! Du skærer benet blankt og viser hvor der kan gnaves bid for bid, Rom blev ikke bygget i en mundfuld.
Du har gjort mit business univers meget konkret og lige til at stige ombord i. Nu tager jeg ikke hele havet men én bølge af gangen.
Jeg glæder mig til at skabe vækst, som vi ved vores næste møde kan tygge igennem, pudse af og give medvind!

Cirsten Gulstad, indehaver af The Abundance Bliscademy

Jeg har arbejdet sammen med Malene Fich Weischer og har kun godt at sige om hendes evner til at få en tekst til at leve på nettet. Malene har både øjet for den gode historie og er i stand til at formidle den til målgruppen. Derudover har hun redskaberne til at få en tekst til at dukke op øverst, når man søger på Google, og til at involvere brugerne.

Charlotte Heje HaaseForfatter

Malene er super engageret – og meget god til at formidle budskabet. Faglig skarp, men alligevel afslappet og meget hands-on orienteret. Hun har bred erfaring inden for online markedsføring og er god til at kommunikere sin professionelle viden via eksempler og tips og tricks, så folk virkelig forstår det og nemt kan implementere den nye lærdom i egen virksomhed.

Bodil Islann, Erhvervskonsulent ved Holbæk Erhvervsforum

Du kan regne med Malene, og du kan regne med et godt stykke arbejde. Jeg er for nylig begyndt at henvise mine egne kursister fra mit Online Markedsføring Mentor Forløb til hende, når de har brug for tekster til deres hjemmesider, og kan også varmt anbefale dig at benytte dig af hendes kompetencer. De er sjældne.

Maj Wismann, online marketing nørdinde hos www.onlinebiz.dk og www.websexolog.dk

Malene er ikke blot kreativ, ambitiøs og engageret – hun er også lynhurtig og har en næse for hele tiden at vurdere, hvor det er bedst at bruge sine kræfter og lægge energien. Det er et stort talent i en branche, hvor man hurtigt kan fortabe sig i detaljer, forelske sig i egne ideer og lade sig forføre af visuelle fatamorganaer.
Hvis du er så heldig at skulle arbejde sammen med Malene, kan jeg blot sige: Tillykke. Det bliver sjovt og succesfuldt.

Lizl Rand, forfatter og foredragsholder

Toggle 1

Toggle 2

Mere til dig: